fredag 14 november 2008

Då var man igång!

Funderat på att börja blogga ett tag men aldrig kommit till skott. Nu är bollen i rullning i vilket fall och vi får helt enkelt se vart detta tar oss!

Kan inte svara på vad man bör förvänta sig av den här bloggen eller vad dess fokus kommer att bli. Då mitt intresse spänner över ett flertal ämnen då jag för det första är student inom Kognitionsvetenskap, för det andra har en hälsosam (?) dos av ett teknikintresse i ryggen och för det tredje gärna skrattar åt all galenskap som pågår runtom i världen kan man aldrig riktigt veta vart jag finner något värt* (se nedan) att skriva om.

* = Ordet värt är helt och hållet en subjektiv värdering och bör inte tolkas som något annat. Skyll inte på mig om det är ointressant! :P


Då kör vi!

2 kommentarer:

Anonym sa...

först! =P

Thomas W sa...

... Varför är jag inte förvånad? :)